پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)،
۱۴۰۲-۰۳-۰۵

سومين كارگاه آموزشي روش پژوهش در تعاليم امام رضا(ع) برگزار شد

سومين كارگاه آموزشي روش پژوهش در تعاليم امام رضا(ع) با حضور اساتيد و دانشجويان رشته هاي مختلف در دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، همزمان با ايام دهه كرامت و به اهتمام دبيرخانه كنگره بين‌المللي امام رضا(ع) و علوم روز، سومين كارگاه از سلسله كارگاه هاي كاربردي روش پژوهش در سيره و تعاليم امام رضا(ع) با حضور اساتيد و دانشجويان رشته هاي مختلف در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.
در اين كارگاه علمي و مهارتي دكتر سميه صادقي (دكتراي فقه و مباني حقوق اسلامي و معاون بانوان بسيج حقوقدانان خراسان رضوي) و دكتر نعمت الله فيروزي عضو هيئت علمي دانشگاه و رئيس مركز تحقيقات كاربردي تربيت ديني دانشگاه امام رضا عليه السلام به ارائه مباحث مرتبط با موضوع كارگاه پرداختند.
در اين كارگاه كه با محوريت «امام رضا عليه السلام، علوم تربيتي و علوم روان‌شناسي» برگزار شد به مهم ترين وجوه تمايز سيره و تعاليم امام رضا عليه السلام نسبت به ابعاد و زواياي رايج اين علوم پرداخته شد. در همين زمينه، مباني و اصول خانواده متعالي، چگونگي ارتباط سازنده و موثر اعضا، عوامل و ريشه هاي مقوم و تعالي بخش زندگي، موانع و چالش هاي زندگي مسالمت آميز، راه هاي افرايش بركت در زندگي از منظر احاديث و آموزه هاي حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام مورد توجه و بررسي قرار گرفت.
برگزاري نشست‌هاي علمي با حضور نخبگان و پژوهشگران ملي و بين‌المللي، برگزاري كارگاه‌هاي علمي “راهبردها و مهارت‌هاي مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا عليه السلام” ويژه اساتيد و دانشجويان، حمايت و تقدير از كتب و پايان نامه هاي برتر، چاپ مقالات برتر در مجله علمي امام رضا(ع) و علوم روز و مجلات علمي پژوهشي، ثبت مقالات برتر در پايگاه هاي علميisc, civilica  و … از جمله اقدامات مرتبط با دبيرخانه و كنگره بين المللي امام رضا عليه السلام و علوم روز است كه در سال 1402-1401 در حال برگزاري است.
آخرين مهلت ارسال مقالات به كنگره 12 شهريور ماه سال جاري است. در همين زمينه اساتيد، دانشجويان و عموم علاقه مندان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به تارنماي دبيرخانه به نشاني Science.imamreza.ac.ir مراجعه و يا از طريق پست الكترونيكيScience@imamreza.ac.ir  با دبيرخانه در تماس باشند. همچنين تلفن راهنماي ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلي ۳۱۲۰ آماده پاسخگويي به پرسش هاي مخاطبان محترم مي باشد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی