پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران منطقه 5 تهران
۱۴۰۲-۰۳-۰۴

نشست تخصصی جایگاه دختران در خانواده برگزار شد

به همت خادمیاران کانون تخصصی علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران بانوان در نشستی با عنوان جایگاه دختران در خانواده در مسجد امام علی(ع) محله شهران شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران مریم پوربابایی مسئول کانون تخصصی علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک ایام دهه کرامت از برپایی نشست جایگاه دختران در خانواده خبر داد و گفت: از منظر قرآن دختر هدیه خداوند به انسان هاست و انسان ها می بایست از این نعمت خداوند و رحمت وی خشنود شوند. خداوند در قرآن از آنان به هبه یاد می کند.
وی اظهار داشت: این جلسه با حضور جمعی از بانوان در شبستان مسجد امام علی(ع) محله شهران با سخنرانی فائزه مصطفایی دهنوی از اساتید دانشگاه برگزار شد.
پوربابایی به برخی از مطالب این نشست اشاره کرد: در اندیشه و بینش قرآنی، دختران چنان جایگاه و مقام والایی دارند که پیامبر(ص) در مهم ترین مسایل اجتماعی و سیاسی آنان را وارد می سازد به طوری که در واقعه مباهله پیامبر(ص) دختر خویش را به همراه می برد(آل عمران آیه ۶۱).
وی خاطرنشان کرد: نشست تخصصی دیگری در ۹خرداد و شب میلاد امام رضا(ع) با عنوان کرامت اجتماعی در رفتار نیکوکارانه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی