پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۴

برپایی میزهای خدمت مسجد جامع باغ فیض تهران در معیت پرچم متبرک رضوی

به مناسبت آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی در مسجد جامع باغ فیض حاضر شدند و میزهای خدمت سلامت، مشاوره حقوقی و خانواده، علمی و کارآفرینی و اشتغال دایر شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خونین شهر برگزار شد در معیت پرچم متبرک رضوی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء حضور پیدا کردند و آئین پرچم گردانی بین نمازگزاران و محبان اهل بیت با شور و شوق خاصی انجام شد.
در هنگامی که عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی به مدیحه سرایی پرداخت به جمعیت عاشق امام رضا(ع) افزوده می شد. در این مراسم خاطره اسارت و برخورد رزمنده جوان ایرانی آن زمان، جانباز و آزاده و دکتر حاذق امروز در مواجهه با سرهنگ عراقی و پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به وی قرائت شد و از دو نفر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و برادر شهید حسین‌خانی با لوح های سپاس و تابلو عکس سردار دل ها از طرف کانون عمومی خدمت رضوی مسجد جامع باغ فیض تجلیل به عمل آمد.

میزهای خدمت مشاوره خانواده و حقوقی، علمی، کارآفرینی و اشتغال و سلامت برای اولین بار در کانون عمومی مسجد جامع باغ فیض برگزار و با استقبال بی نظیر مراجعه کنندگان روبرو شد.
خادمیاران در میزهای خدمت با توجه به زمان تعیین شده یک ساعت قبل از اقامه نماز شروع به خدمت رسانی کرده و با آخرین مراجعه کننده در ساعت ۲۱:۳۰ به کار خود پایان دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی