پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مردم شیعه و سنی درمیان به استقبال خادمان رضوی آمدند؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۴

تجلی وحدت در سایه کرامت امام رئوف

كاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفرهای خود به شهرستان درمیان رسيد و اين‌بار در برنامه‌ای متفاوت، وحدت شیعه و سنی در سایه پرچم رضوی به نمایش گذاشته شد و چشم‌ها اشک‌بار و دل‌ها روانه بارگاه امام هشتم شد.

به گزارش  آستان نیوز از خراسان جنوبی، کاروان خدام آستان امام هشتم پنجشنبه با نوای یا رضا(ع) در بین اهالی اهل سنت روستای آبگرم شهرستان درمیان حضور یافت و صحنه‌ای از عشق و ارادت مردم اهل سنت به پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) به تصویر کشیده شد.

حاضران به نشانه احترام با ورود کاروان خدام به صحن امامزاده ابراهیم الرضا(ع) از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) قیام کردند و دقایقی طولانی در حالت ایستاده در مقابل کاروان حامل پرچم امام رضا(ع) ادای احترام کردند.
در این مراسم معنوی یکی از خادمان این کاروان به بیان اشعار در وصف امام رضا(ع) و روحانی کاروان نیز به مطالبی درباره وحدت شیعه و سنی پرداخت.

همچنین خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حامل بیرق بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت(ع) در جمع اهالی سنی و شیعه نشین هنگ مرزی گزیک، روستاهای زیدان، تخته جان و بورنگ حضور یافتند و اين‌بار در برنامه‌ای متفاوت، وحدت شیعه و سنی در سایه پرچم رضوی به نمایش گذاشته شد و چشم‌ها اشک‌بار و دل‌ها روانه بارگاه امام هشتم شد.

خادمان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور در این مناطق و برپایی جشن های زیر سایه خورشید پیام مهر و دوستی و وحدت مسلمانان را همراه با هدیه تبرکی آستان قدس رضوی اهدا کردند.

حجت الاسلام سید مهدی کریمی بیان کرد: عشق به امام رئوف شیعه و سنی نمی شناسد و حضور خدام رضوی در میان اهل سنت و شیعیان سبب وحدت بیشتر آن ها می شود.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: امام رضا(ع) به رئوف بودن معروف است و باید سعی کنیم دل های ما نیز امام رضایی شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی