پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۴

کمک ۸۷ میلیارد تومانی خادمیاران رضوی به محرومان مازندرانی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: خادم یاران و خیران استان به نام امام رضا علیه السلام ۸۷ میلیارد تومان به محرومان کمک کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، مسئول وقف و نذر کانون‌های خدمت رضوی استان در مجموعه گفتگوی ویژه خبری سیما گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به دنبال انحراف جوانان و نوجوانان هستند و از طریق فضای مجازی با برنامه ریزی که کردند می‌خواهند سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی را تغییر دهند

حجت الاسلام علوی افزود: امروز باید ملت آگاه و هوشیار به ویژه دختران با عفت که مادر آینده این سرزمین هستند با تربیت فرزندان زمینه ساز ظهور مهدی زهرا را فراهم کنند.

او به موضوع وقف نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون اساسی و اسلامی کسی حق ندارد از محل درآمد موقوفات غیر از نیت واقف تصرفی داشته باشد و قابل تغییر نیست.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران نیز در این گفتگو گفت: خادم یاران، خیران و مردم خوب استان به نام امام رضا(ع) امسال ۸۷ میلیارد تومان به جامعه هدف که محرومان هستند کمک کردند.

امامزاده با بیان اینکه حضور خادمان حرم امام رضا(ع) به سه گروه تقسیم می‌شود افزود: خادمان رضوی پرچم امام رضا(ع) تا ۱۰ روز آینده در سراسر استان می‌گردانند.

او با اشاره به اینکه در گذشته خادم یار شدن در حرم رضوی به چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ سال طول می‌کشید، ادامه داد: هم اکنون با تشکیل و ایجاد سامانه آستان قدس رضوی تا کنون ۲۱۲ هزار ایرانی برای خادم یاری ثبت نام کردندکه ۱۶ هزار نفر مازندرانی هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: ۱۲ هزار خادم یار مازندرانی هم اکنون در هفته ۶ ساعت به در زمینه‌های تخصصی این کانون فعالیت دارند.

امامزاده افزود: علاقه مندان می‌توانند متناسب با رشته تحصیلی و شغلی برای فعالیت‌های اجتماعی در ۲۱ کانون تخصصی و ۱۵ کانون فرهنگی نام نویسی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی