پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۴

شهرستان قائم شهر معطر به رایحه رضوی شد

با حضور کاروان زیر سایه خورشید و خدّام حرم مطهر امام هشتم، شمیم رضوی در قائم شهر پیچید.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛  به مناسبت دهه پربرکت کرامت، کاروان زیر سایه خورشید و خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر خورشید هشتم به قائم شهر، شهر منتسب به قائم آل محمد(ص) حضرت بقیه الله(عج) وارد شدند.
این کاروان در لحظات اولیه سفر یک روزه خود به این شهر، مورد استقبال گرم رئیس آموزش و پرورش و هیئت همراه، کارکنان و دانش آموزان دختر دبستان حضرت صدیقه ی طاهره(س) و خانواده ی آنان قرار گرفت.
این مراسم با تلاوت کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه به طور همخوانی، شعرخوانی دانش آموزان، مدیحه سرایی و سخنرانی خادمان رضوی در باره ی حجاب و ارزش زن در اسلام همراه بود.
سوغات متبرک در بین حاضران توزیع شد و شرکت کنندگان در این مراسم هم از پرچم سبز مقدس بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) تبرک جستند و صحنه های شورانگیزی را آفریدند.

شعار امسال کاروان زیر سایه خورشید "جمع مان جمع است زیر پرچمت" به واسطه لزوم ایجاد همدلی و امیدآفرینی در کشور تعیین شده است. و لذا، خدّام آستان مقدس امام مهربانی ها در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) این شهر حضور یافتند که مورد استقبال محبت آمیز رئیس و معاونین بیمارستان قرار گرفتند.
این مجاوران صحن و سرای امام هشتم با بیان ابیات امیدآفرین بر بالین بیماران حاضر و برای عافیت شان دعا کردند، و بیماران نیز از پرچم متبرک و مطهر حرم آن امام صاحب کرامت، تبرک و تیمن جستند، و این یک حرکت فرهنگی و مذهبی منحصر به فرد بود که بارقه های امید در دل بیماران درخشید.

این گروه بلافاصله به سمت ندامتگاه این شهرستان عزیمت کردند و در جمع زندانیان حضور یافته و در برنامه های متنوعی، با بیان همدلی و خواستار قرار گرفتن در دایره ی محبان و ارادتمندان امام رئوف، و اهداء برکت عطر دل انگیز بارگاه منور رضوی و پرچم گردانی، فضای امید به آینده بهتر را برای نادمان رقم زدند.

کاروان خدام رضوی خستگی ناپذیر، پس از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه ندامتگاه و صرف ناهار و استراحت در منزل مسئول کانون وقف و نذر، در جمع گرم خانواده های معظم شهیدان شرف الدین قلی نژاد و حسین علی زارع بشلی از طلبه های دانشجوی قائم شهری دانشگاه علوم اسلامی رضوی حاضر شدند که بی صبرانه منتظر قدوم سفیران مشهدالرضا بودند، تا دیدگان منتظر پدران و مادران و دیگر اعضای خانواده آن ها به پرچم سبز نورانی رضوی منور شود.
در این دیدارها، محمدرضا مسلمی معاون امور خادمیاری دفتر کانون های خدمت رضوی استان مازندران و هیئت همراه هم حضور داشتند، که از کتاب های "با خاطراتت زنده ام" و "وقت لبیک است" که روایت داستانی از زندگی دو شهید مجاور خورشید است، رونمایی و همراه تبرکات مضجع پر خیر و برکت رضوی به خانواده های این شهیدان آسمانی اهداء شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی