پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در بابلسر تشکیل شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۴

اردوی مادر دختری و مسابقات ورزشی در دهه کرامت

واحد جوانان و نوجوانان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل در دهه کرامت، اردوی خانوادگی به نام گوهران امروزی به همراه مسابقات ورزشی مختص نوجوانان و جوانان برگزار کرد‌.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، واحد جوانان و نوجوانان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل، جهت صمیمیت اتحاد و همبستگی بین نسل شیعه رضوی طبق فرمایش امام رضا(ع)، اردوی مادر دختری به نام گوهران امروزی متشکل از دختران نوجوان کانون با اعضاء خانواده را همراه با برپایی مسابقات ورزشی نوجوانان و جوانان را در پارک نوشیروانی شهرستان بابل را با تلاوتی ایاتی چند از قرآن کریم و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز کردند.

سپس با اجرای سرود دختر ایرانم توسط دختران نوجوان و جوان یاور رضوی کانون، روحیه نشاط و پویایی در دختران محجبه درکنار برنامه سرو عصرانه ساده به شکل خانوادگی برمبنای نقش یک خانواده سالم، شاد و سرزنده برای سلامت جامعه با توجه به تعلیمات و سنت ثامن الحجج(ع)، درمعرض نمایش گذاشته شد و دو تن در پارک تحت تاثیر این نشاط و حال و هوای امام رضایی جذب و عضو واحد جوانان و نوجوانان به عنوان یاور رضوی گردیدند.

دیگر برنامه های تفریحی و مهیج واحد جوانان و نوجوانان در  چارچوب خانواده و سیره رضوی در این روز را می توان به برپایی مسابقات دارت و پینک پنگ بین اعضا، اجرای آتش بازی و فعالیت های گروهی مفرح دیگر به علاوه قرعه کشی برای سفر زیارتی مشهد اشاره نمود.
حسن ختام اردوی مادر دختری و مسابقات ورزشی اجرا شده توسط واحد جوانان و نوجوانان، تقدیم هدایای متبرک به دختران و پسران حاضر در اردو بالاخص دختران روزه اولی کانون و اهدای نمک های متبرک حرم رضوی از طرف کانون به خانواده ها بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی