پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

کاروان زیارتی بیماران خاص از تبریز عازم حرم مطهر رضوی شد

به همت خیرین استان و انجمن های خیریه تبریز، کاروان زیارتی بیماران صعب العلاج برای پای بوسی و زیارت بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام روانه مشهد مقدس شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، اعضای کاروان زیارتی بیماران خاص و صعب‌العلاج به یاری و مساعدت خیرین کانون زیارت خدمت رضوی استان و انجمن های خیریه کلیوی و تالاسمی تبریز راهی مشهد مقدس شدند.

این کاروان ۴۴ نفره با یک دستگاه اتوبوس که تعدادی پرستار متخصص با تجهیزات خاص فوریتی جهت رسیدگی بین راهی به وضعیت بیماران اعزامی همراهی می شود بعد از زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران راهی مشهد خواهد شد.

مدت اقامت زائرین اعزامی در مشهد سه روز خواهد بود که در طول مسیر و در زمان اقامت در مشهد از برنامه های متنوع فرهنگی آستان قدس رضوی بهره مند خواهند شد. 

هزینه اعزام اعضای این کاروان با اتوبوس بالغ بر سیصد و پنجاه میلیون ریال شده که از طرف خیرین تامین گردیده است و هزینه اسکان و پذیرایی در طول اقامت در مشهد به عهده آستان مقدس رضوی خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

امیدآفرینی، گفت‌وگو و پاسخگویی به سؤالات نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
تولیت آستان قدس رضوی گفت‌وگو با مردم، پاسخگویی به سؤالات جوانان و تزریق امید به جامعه را از رسالت‌های مهم ائمه جماعات…

تلویزیون اینترنتی