پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

تشرف 300 بیمار صعب العلاج به آستان ملکوتی رضوی

همزمان با دهه کرامت 300 نفر از بیماران خاص و صعب العلاج کشور روز جمعه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز، این گروه از بیماران خاص با ورود به حرم مطهررضوی، شعر «بیمارها دارلشفا را می شناسند، اینجا غریب و آشنا را می‌شناسند» را زمزمه می‌کردند.
این گروه، پس از آیین سلام و اذن دخول به رواق حضرت زهرا(س) واقع در صحن آزادی مشرف شدند تا در مراسم معنوی که از طرف آستان قدس در نظر گرفته شده بود شرکت کنند.
پس از قرائت قرآن و صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، گروه سرود گلدسته های حرم به اجرای برنامه پرداخت.
دل من زندونیه تویی که تنها می تونی قفس رو وا کنی و پرنده رو رها کنی/ میشه کنج حرمت گوشه قلب من باشه، میشه قلب منو مثل گنبد طلا کنی/ تو غریبی و منم غریبم اما چی می شه، این دل غریبه رو با خودت آشنا کنی/ دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه، من بتو رضا بگم تو هم منو رضا کنی، از جمله ابیات سرود گلدسته‌های حرم بود.
 

برای خدا کاری نشد ندارد
یکی از کارشناسان مذهبی در این مراسم گفت: طبق آیات قرآن کریم و روایات اسلامی، هیچ کاری برای خدا غیرممکن نیست و اگر اراده کند همان لحظه انجام می‌شود.
حجت الاسلام سید سلیمانی با بیان اینکه بعضی از ما هر وقت مشکلی و بیماری لاعلاج داریم یاد خدا هستیم افزود: انسان باید در همه حال بیاد خدا و بنده خدا باشد. نباید مصداق کسانی باشیم که فقط در لحظه خطربیاد خدا میافتند بقول شاعر، به آنانی که بر کشتی نشستند، چو کشتی شان شکست دل بر تو بستند.
وی ادامه داد: از کرامات حضرت رضا(ع) اگر بخواهیم صحبت کنیم چندین جلد کتاب می‌توان نوشت.
این کارشناس مذهبی گفت: حرم امام رضا(ع) حرم کریم است، لقب آنحضرت رضا و سریع الرضاست، مَهر رضایت آنحضرت پای برگه ما بخورد گرفتاریها حل می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی