پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز ملی حمایت از خانواده زندانیان صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۵

آزادی محکوم مالی با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی/ تقبل بدهی 632 زندانی توسط آستان حضرت رضا(ع)

تولیت آستان قدس رضوی که به منظور سرکشی از خانواده یکی از زندانیان مالی نیازمند در یکی از محلات حاشیه‌ شهر مشهد حضور یافته بود، مقدمات آزادی و بازگشت پدر این خانواده را با صدور دستور پرداخت بدهی آنها، فراهم ساخت.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی شامگاه پنجشنبه 4 خردادماه همزمان با روز ملی حمایت از خانواده زندانیان، با حضور در منزل خانواده یکی از زندانیان مالی نیازمند مشهد، ضمن گفت‌وگو با خانواده‌ی این زندانی، دستور پرداخت بدهی آنان را صادر کرد و موجبات آزادی پدر خانواده را همزمان با ایام دهه کرامت فراهم آورد.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین در این دیدار با تاکید بر اهمیت اشتغال‌زایی و خودکفایی نیازمندان، دستورات لازم مبنی بر حمایت و تامین تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی کارگاه خیاطی برای این خانواده را صادر کرد.
گفتنی است، با اهتمام تولیت آستان قدس رضوی نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده‌های نیازمند، آستان قدس رضوی با همراهی خیران از ابتدای سال 1400 تا کنون با تقبل بدهی 632 محکوم مالی غیر کلاهبرداری با بدهی کل بیش از 3 هزار و 240 میلیارد ریال، موجبات آزادی و بازگشت آنان به کانون خانواده‌هایشان را فراهم آورده است.    

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی