پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

همایش خادمیاران شیرازی در حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد

همایش خادمیاران شیرازی در رور چهارم دهه کرامت در حرم مطهر شاهچراغ تشکیل شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شیراز خصوصاً خادمیاران کانون های موضوعی (برادران و خواهران) امروز صبح از ساعت ۷ و۳۰ دقیقه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام گرد آمدند تا با اجرای برنامه های متنوع دهه کرامت را گرامی بدارند.

این برنامه در برابر آرامگاه مطهر امامزاده میر محمد در ضلع شمال شرقی صحن مطهر با همخوانی صلوات خاصه امام رئوف
شروع شد و سپس با سلام به امام زادگان واجب التعظیم احمد بن موسی، میرمحمد بن موسی کاظم و سید علاءالدین حسین بن موسی کاظم علیهم السلام و زیارت ضریح مطهر میرمحمد بن موسی کاظم ادامه یافت.

خادمیاران سپس با رژه خاصی به طرف قبور مطهر شهدای حرم مطهر شاه چراغ در سال گذشته حرکت کردند و پس از رسیدن به آنجا و قرائت فاتحه و مداحی به طرف حرم مطهر شاه چراغ روانه شدند.

کاروان خادمیاران پس از قرائت اذن دخول به حرم مطهر وارد شدند و پس از زیارت ضریح مطهر این امامزاده واجب التعظیم و قرائت فاتحه به سالن شهید دستغیب در جوار مرقد مطهر شاهچراغ، دور هم نشستند و توسط یکی از قاریان به تلاوت سوره مبارکه فجر قرآن کریم  پرداختند.

در ادامه توسط یکی از مداحین دعای توسل به معصومین علیهم السلام را قرائت کردند و سپس در مدح اهل بیت آل الله خصوصاً امام رئوف و حضرت فاطمه معصومه و حضرت شاهچراغ مداحی کردند.

این مراسم در ساعت ۹و۳۰ دقیقه با پذیرایی واهداء تبرکی امام رضا علیه السلام پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی