پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

درپنجمین روز از دهه کرامت
۱۴۰۲-۰۳-۰۴

خادمیاران رضوی شیراز به دیدار خانواده های معظم شهدا رفتند

به مناسبت دهه خجسته کرامت جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی دبیرخانه استان فارس در شیراز به دیدار خانواده شهدا رفتند.

به گزارش آستان نیوز از فارس به مناسبت دهه خجسته کرامت جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی دبیرخانه استان فارس در شیراز از خانواده شهید ندیمی از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و شهید مهدی اثنی عشری شهید شاخص دفاع مقدس و دانشجوی دانشگاه علوم رضوی دیدار کردند و یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند. 
این دیدارها ابتدا با صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شروع شد و با ذکر یاد و خاطرات شهدا ادامه یافت و خانواده این دو شهید به ذکر آرمان های این دو شهید بزرگوار پرداختند. 
مادر شهید مجتبی ندیمی خون او را هدیه ای به قدوم مبارک حضرت حجت بن الحسن عجل الله دانست و گفت: خون این شهدا و فرزندم باعث صلابت و استواری نظام جمهوری اسلامی و ان شا الله ظهور حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفدا خواهد شد. 
مادر شهید مهدی اثنی عشری نیز از آرمان های این شهید والامقام و فعالیت های فرهنگی وی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت و اضافه نمود: با شروع جنگ تحمیلی این شهید به جبهه های حق علیه باطل شتافت و گاهی که از او می خواستم به منزل برگردد می گفت نبرد ما تا رسیدن به اهدفمان که همانا نابودی اسرائیل غاصب است ادامه دارد.

در ادامه جابر مهدی یار مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس کتاب باید زنده بمانی را که از خاطرات و نوشته های این شهید است و توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده و به زیور طبع مزین گردیده به حضور مادر این شهید تقدیم نمود.
در پایان این دو دیدار خادمیاران رضوی با تقدیم هدایای تبرکی حضرت به خانواده این شهدای گرانقدر از آن ها تقدیر کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی