پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

فضای بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر امام رضایی شد

به مناسبت دهه كرامت حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در بیمارستان تامین اجتماعی، دل‌ها را به سوی بارگاه امام هشتم(ع) روانه کرد و فضای بیمارستان امام رضایی شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، با ورود خادمین حامل پرچم سبز حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) فضای بیمارستان سراسر آکنده از ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) شد.

اعطای نشان خادمی امام رضا(ع) به رئیس بیمارستان با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط خدام آستان قدس رضوی چشم ها را بارانی و دل های کارکنان و همراهان را روانه مشهد الرضا نمود و شوق حضور این بزرگواران، کارکنان بیمارستان و بیماران را نیز که شاهد این حضور سبز خادمین بودند بسیار تحت تاثیر قرار داد.

خادمین امام هشتم ضمن دعا برای شفای بیماران، هدایای متبرک شده به ضریح امام رضا(ع) را به کارکنان بیمارستان و بیماران اهدا نمودند.
در این دیدار معنوی خدام بارگاه امام رئوف با حضور در بخش های مختلف بستری بر بالین بیماران رفته و برای سلامتی آنان دعا کردند، بیماران حاضر در بیمارستان سلمان فارسی نیز ضمن تبرک جستن از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی برای برآورده شدن حاجات خود به امام هشتم شیعیان متوسل شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی