پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

اجرای 162 برنامه به مناسبت دهه کرامت در دستگاه های فرهنگی و اداری خراسان شمالی

همزمان با دهه کرامت 162 عنوان برنامه به مناسبت این ایام در دستگاه های فرهنگی و اداری استان خراسان شمالی در حال اجراست.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت با فضاسازی و برگزاری جشن روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهرستان های استان برنامه های ویژه این ایام در شهرها و روستاهای استان آغاز شد.
نواختن زنگ عفاف و حجاب،  برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و منزلت دخترایرانی، تقدیر از دختران محجبه،  مراسم استقبال از خادمان حرم مطهر رضوی،  برگزاری اردوی حلقه سرگروه ها با موضوع جهاد تبیین و منزلت دختر ایرانی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب وغرفه های عکس و پوستر، برگزاری گردهمایی  دانش آموزان  دختر با عنوان «دختر ایران» با هدف جریان سازی تبلیغی، امیدآفرینی و ایجاد موجی از نشاط و وحدت در میان دختران از جمله برنامه های روزهای آغاز دهه کرامت بود.
همچنین معرفی دختران نمونه و موفق هر شهرستان در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و... در صدا و سیما و مصاحبه با آن ها از طریق رسانه ها و تجلیل از آن ها در نماز جمعه و نماز جماعت مساجد، برگزاری پاتوق های مادر و دختری در مدارس با هدف ایجاد روحیه نشاط و هم افزایی میان دختران نسل دیروز و امروز در این ایام اجرا خواهد شد.
برپایی ایستگاه های فرهنگی درشهرستان ها، ترویج عفاف و پوشش، پویش زیباترین عکس سلفی پدر و دختری «من و بابا – همین حالا» با هدف تحکیم روابط دختران و پدران در فضای خانواده، برگزاری جشن دختران انقلاب، توزیع بسته های متبرک حرم مطهر امام رضا(ع)، انتشار کلیپ و نشر سخنان مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات نقاشی با عنوان حجاب از دیگر برنامه های این ایام است.
برگزاری جشن محله، مسابقه شاهنامه خوانی، مسابقه دلنوشته دختران آفتاب، مسابقه عکاسی با موبایل دختران دانش آموزبا موضوع حجاب، برگزاری نمایشگاه عکس بانوی کرامت، اجرای نمایش در خصوص امام رضا علیه السلام، نمایشگاه خوشنویسی، جشن استقبال از خادمان امام رضا علیه السلام، اهدای کتاب به اسامی معصومه و رضا، معرفی کتاب در خصوص امام رضا(ع)، اکران فیلم غریب، برگزاری مجمع الذاکرین هم در این ایام اجرا خواهد شد.
همچنین طرح قرار دوازدهم(توزیع کتاب های فرهنگی با موضوع مهدویت و حجاب)، محفل انس با قران(با حضور قاری استانی و کشوری)، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، جشن میلاد امام رضا(ع)، همایش بزرگداشت امامزادگان، برگزاری اردوی مادر و دختر در جهت تحکیم خانواده و فرزندپروری، گرامیداشت شهدای شاه چراغ، تکریم دختران شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مجموعه برنامه های شمس الشموس از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه کرامت در سطح استان خراسان شمالی اجرا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی