پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

حضور کاروان زیر سایه خورشید در خراسان شمالی

شهرستان فاروج اولین میزبان حضور خادمان آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی شد.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، شانزدهمین دوره طرح زیر سایه خورشید و استقبال از خدام آستان قدس رضوی در استان از عضر روز پنج شنبه، چهارم خرداد ماه همزمان با پنجمین روز از ایام دهه کرامت در شهرستان فاروج آغاز شد.
برنامه های استقبال از خدام آستان قدس تا چهارشنبه دهم خرداد ماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و برگزاری جشن میلاد آن امام همان در استان ادامه خواهد داشت.
خادمان حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام جمعه در شهر بجنورد حضور یافته و عصر جمعه نیز مناطق شهری و روستایی راز و جرگلان  میزبان این کاروان بود.
 شنبه نیز مردم شهرستان مانه و سملقان در شهر پیش قلعه ابتدا میزبان  خادمان رضوی خواهند بود و پس از غبارروبی مزار شهدا خدام برنامه های ویژه با حضور خدام حرم رضوی اجرا خواهد شد.
سومین روز حضور خدام رضوی در استان خراسان شمالی نیز با میزبانی مردم شهرستان های گرمه و جاجرم همراه خواهد بود، و مردم شوقان در صبح روز چهارم حضور خدام به استقبال آن ها خواهند رفت و عصر همان روز نیز مردم شهرستان بام و صفی آباد از این کاروان استقبال خواهند کرد.

نهم خرداد ماه و در آستانه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام نیز با حضور کاروان خدام رضوی مراسم جشن میلاد آن امام همام در مساجد برنامه ریزی و با همکاری فعالان فرهنگی و اهالی کانون های مساجد اجرا می شود.
در روز میلاد حضرت رضا علیه السلام نیز برنامه ویژه ای در شیروان اجرا خواهد شد.
مدیران، رابطین و فعالان کانون های فرهنگی هنری علامه امینی(ره) بجنورد، امام موسی کاظم علیه السلام فاروج، قدس و شهدای پشنده شهرستان راز و جرگلان، شهدای پیش قلعه و قدر ولایت مانه و سملقان، جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام  شهرستان گرمه، مهدی موعود عجل الله تعالی فرج الشریف شهرستان جاجرم، محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین، و نیز کانون امام سجاد علیه السلام شهرستان شیروان در اجرا و تحقق  برنامه ها، یاریگر برگزارکنندگان طرح زیر سایه خورشید هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی