پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد
۱۴۰۲-۰۳-۰۶

تشرف بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر نیازمند به حرم رضوی در طرح «مهر درخشان»

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: طرح مهر درخشان رضوی از سال 95 در حال اجرا بوده است که در قالب آن تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از افراد محرومی که تاکنون به مشهد سفر نکرده بودند، تشرف پیدا کردند.

جعفر رئیسیان‌زاده در گفت‌وگویی با آستان‌نیوز درباره تشرف بیماران صعب‌العلاج به حرم رضوی اظهار کرد: ذیل طرح مهر درخشان و به مناسبت دهه کرامت برنامه تشرف 1300 نفر از بیماران صعب‌العلاج تحت عنوان دارالشفا اجرا شد. مدت اجرای این طرح از 3 تا 7 خرداد ماه است که یک اتوبوس از هر استان عازم مشهد می‌شود و زائران آن برای سه روز اسکان و غذا مهمان امام رضا(ع) هستند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با بیان این که در سوم و چهارم خرداد ماه ورودی حجم بالایی از این زائران را داشتیم، ادامه داد: در همین راستا 5 خرداد ماه تمام زائران در مشهد حضور داشتند و از ویژه برنامه فرهنگی در رواق حضرت زهرا(س) استفاده کردند.
رئیسیان‌زاده گفت: به همین منظور برنامه های مختلف فرهنگی و دینی نیز در قالب این ویژه برنامه توسط معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی برگزار ‌شد. 
در این برنامه ابراهیم احمدی به مدیحه‌‎سرایی پرداخت و اجرای سرود توسط گروه سرود گلدسته‌های حرم انجام ‌شد. در نهایت مراسم با سخنرانی حجت السلام و المسلمین سید مجتبی سد سلیمانی به پایان ‌رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی