پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سوم خرداد و دهه کرامت محقق شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۳

آغاز خدمت کریمانه و ترویج سیره رضوی با شعار «خدمت کریمانه» در گلزار شهدای شهربابک

خادمیاران رضوی با حضور در گلزار شهدای شهربابک با آرمان های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق و خدمت خود را در دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه» آغاز کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی شهربابک در دهه کرامت همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در گلستان شهدای شهربابک برگزار شد.

خورشید برنامه‌های دهه کرامت، امروز با حضور خادمیاران و یاوران رضوی شهربابک از گلستان شهدای شهربابک طلوع کرد تا غبارروبی از مزار شهیدان گلگون کفن و عطرافشانی، بهانه‌ای باشد برای زدودن غبار غفلت و روزمرگی از دل‌ها و راهی باشد که خدمت کریمانه و ترویج سیره رضوی با شعار «خدمت کریمانه» گسترش یابد.

رضا امینی، دبیر کانون های رضوی شهرستان شهربابک ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا از خادمیاران دعوت کرد تا با حضور خود در برنامه هایی که برای گرامیداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده‌ است حضور فعال داشته باشند ودر راه امام مهربانی خدمتگزار مردم و علاقه مندان به ساحت مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) باشند.

این مراسم با پخش تلاوت آیاتی ازقران وقرائت زیارت نامه شهدا فضایی معنوی را در مراسم ایجاد کرد.

در پایان شاخه های گل را همراه بادیگر اقشار مردم تقدیم شهدا کردند و حضور در مزار شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی