پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۵

دیدار خادمیاران رضوی با رئیس زندان شهرستان جیرفت

خادمیاران و یاوران رضوی با هدف تعامل و همکاری در جهت خدمت رسانی به خانواده های زندانیان نیازمند با محمد رضا شریفی رئیس زندان شهرستان جیرفت دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز ازکرمان، کرامت پیرنیا دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در این دیدار گفت: حمایت از خانواده‌های نیازمند در ابعاد مادی، فرهنگی، معنوی و رسیدگی به مسایل و مشکلات آن ها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه های کانون های خدمت رضوی بررسی مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند است، افزود: خانواده های زندانیان که در نبود سرپرست با مشکلات زیادی روبرو می شوند، نیازمند حمایت هستند از این رو باید با توانمند کردن آن ها بتوانیم در راستای بهبود وضعیت معیشت و کاهش مشکلات این خانواده ها کمک کنیم.

در ادامه این دیدار محمدرضا شریفی، رئیس زندان شهرستان عنوان کرد: خانواده های زندانیان در ارتکاب جرایم نقش نداشته اند ولی از قشرهای آسیب پذیر جامعه هستند و به کمک نیاز دارند.

شریفی بیان کرد: باید بتوانیم با جذب کمک های مومنانه و بهره گیری از توان خادمیاران و یاوران رضوی فعال در کانون های خدمت رضوی در راستای کاهش مشکلات این خانواده ها کمک کنیم.

گفتنی است دراین دیدار مقرر شد خانواده های نیازمند زندانی زائر اولی شناسایی و به مشهد مقدس اعزام شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی