پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

تحقق آرزوی یک دختر دانش‌آموز محمودآبادی توسط خادمان امام رئوف(ع)

آرزوی یک دختر دانش‌آموز محمودآبادی که آن را در نامه‌ای نوشته بود و در ضریح امام‌زاده قاسم(ع) محمودآباد انداخته بود توسط خادمیاران محمودآبادی تحقق یافت.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، در هنگام غبارروبی مضجع شریف امام‌زاده قاسم(ع) شهرستان محمودآباد توسط خادمیاران رضوی این شهرستان که در آستانه ورود به دهه کرامت انجام شده بود، خادمان امام رضا(ع) نامه‌ای را از داخل ضریح مطهر پیدا کردند که توسط یک دختر دانش‌آموز محمودآبادی نوشته شده بود و وی در آن نامه خطاب به امام زمان(ارواحنا فداه) عرض کرده بود آرزو دارد همیشه باحجاب باشد ولی چادر ندارد و خرید چادر هم برایش مقدور نیست.

بنا به اظهارات سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، پس از دریافت این نامه، یک بسته هدیه شامل یک قواره چادر مشکی، یک قواره چادر نماز به همراه مهر و سجاده و تسبیح و عطر و یک کارت هدیه تهیه شد و با حضور در مدرسه محل تحصیل آن دانش‌آموز این بسته به نیابت از امام رئوف(ع) به وی اهدا شد.

نکته جالب ماجرا این بود که اهدای هدیه خادمان امام رضا(ع) به آن دختر دانش‌آموز به‌طور اتفاقی با مراسم اهدای چادر به برخی از دانش‌آموزان دختر آن مدرسه که توسط سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش شهرستان از قبل برنامه‌ریزی شده بود، هم‌زمان شد.

موضوع وقتی جالب‌تر شد که در لیست اولیه دانش‌آموزان دریافت‌کننده چادر، نام این دختر دانش‌آموز مشاهده نمی‌شد و پس از هماهنگی خادمیاران رضوی با مسئولان برگزاری مراسم، آن دختر دانش‌آموز به جلسه فرا خوانده شد و در میان اشک‌های معصومانه و ابراز عشق و دلدادگی‌اش نسبت به امام رئوف(ع)، بسته هدایای امام رضایی به وی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی