پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

برگزاری جشنواره خواهر برادری با همت خادمیاران منطقه ١٢ تهران

جشنواره خواهر برادری به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) با همت خادمیاران رضوی منطقه ١٢ تهران در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)، خادمیاران رضوی منطقه ١٢ جشنواره خواهر برادری را در میدان آیینی امام حسین(ع) با حضور و استقبال گسترده خانواده های تهرانی برگزار کردند. 
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید و سرود ملی آغاز شد و پرچم مزین به نام مبارک علی ابن موسی الرضا(ع) به اهتزاز در آمد.

در ادامه خادمیاران رضوی با پرچم متبرک امام رئوف همراه با نوای نقاره خوانی و با خواندن سرود ای صفای قلب زارم به جایگاه آمده و حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشیدند.
مراسم با برگزاری مسابقات، برنامه های متنوع و شاد و تجلیل از خواهر و برادرهای حاضر در جشنواره ادامه پیدا کرد.
در انتها خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) با توزیع شربت و شیرینی، شکلات و بستنی و... از مردم و میهمانان پذیرایی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

افطار تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم امام رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‎های آنان در حفظ…

تلویزیون اینترنتی