پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

کانون مسجد جامع صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر در دهه کرامت خوش درخشید

یکی از فعال ترین کانون های خدمت رضوی در سطح استان اصفهان به اذعان آمار ، مسجد جامع صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر است که امسال در دهه کرامت خوش درخشید.

مسئول کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان به فعالیت های کانون در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه کرامت جشن همراه با سخنرانی حجت الاسلام مرتضوی پناه برگزار شد که در خصوص سجایای اخلاقی حضرت معصومه صحبت شد و در کنار سخنرانی میزهای خدمت رضوی با موضوع سلامت و حقوقی با حضور متخصصان این حوزه برگزار شد.  
ابراهیم محمدی در ادامه افزود: هر شب در دهه کرامت سخنرانی متخصصان حوزه و دانشگاه برگزار می شود و این در حالی است که میزهای خدمت رضوی با موضوعات تخصصی سلامت، مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده، روان شناسی و غیره در حال خدمت رسانی به مردم به صورت رایگان هستند.
محمدی در ادامه به ویژه برنامه سال روز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: در دهه کرامت و همزمان با سال روز آزادسازی خرمشهر ویژه برنامه در جوار شهدای گمنام دفاع مقدس در مسجد صاحب الزمان(عج) همراه با روایت گری مهدی نجیمی از یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.
مسئول کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر در ادامه به برگزاری محفل قرآنی با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در روز ششم دهه کرامت اشاره کرد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
لازم به ذکر است برنامه های دهه کرامت هر روز عصر تا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر با برگزاری میزهای تخصصی قرآن و عترت ادامه دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی