پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

تدارک کلاس‌های تابستانه آکادمی ورزشی مدارس امام رضا(ع) در ۵ رشته

فعالیت کلاس‌های اوقات فراغت آکادمی ورزشی مدارس امام رضا(ع) از اواخر خردادماه  در 5 رشته ورزشی آغاز می‌شود. 

 به گزارش آستان نیوز، آکادمی ورزش مدارس امام رضا(ع) که از آغاز سال تحصیلی شروع به کار کرده است، در آستانه فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان، بخش تازه‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق با نیازهای جسمانی و اهداف سرگرمی و نیز استعدادیابی ورزشی دانش آموزان در طول سه ماه تعطیلات تابستانی به مرحله اجر می‌گذارد.  
این کلاس‌ها در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال، شنا و ژیمناستیک از 27 خردادماه لغایت 22 شهریورماه برای استفاده دانش آموزان همه پایه‌های تحصیلی از پیش دبستانی تا دوره دوم متوسطه برگزار خواهد داشت. طی رایزنی‌های در حال انجام با تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، امکان افزایش سایر رشته‌ها از جمله باستانی، تیراندازی، رشته‎های رزمی، پینگ‌پنگ و بدمینتون نیز به طرح ورزشی اوقات فراغت دیده شده است. 
پیش از شروع طرح، طی چند جلسه با حضور والدین، دانش آموزان شرکت‌کننده از نظر توانمندی‎های جسمی و استعدادهای مختلف ورزشی توسط کارشناسان مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.
به علاوه، برای این کلاس‌های ورزشی، یک بسته فرهنگی شامل شروع همه کلاس‌ها با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) پیش از ورود به زمین بازی، اقامه نماز جماعت بین کلاس‎ها، تشکیل گروه سرود با حضور ورزشکاران در نظر گرفته شده که موجب غنا و تقویت این طرح ورزشی خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی