پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

برگزاری جشنواره کتاب و کتابخوانی رضوی در اصفهان

جشنواره کتاب و کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ سیره زندگی ائمه اطهار، همزمان با دهه کرامت در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه غرفه کتاب و کتابخوانی به دعوت کانون‌های خدمت رضوی کار خود را در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان شروع کرد، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت دهه کرامت هر ساله برگزار و در سال جاری نیز هفتمین دوره آن به همت نهاد کتابخانه‌های استان آغاز شده است.
مجتبی درویشی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان تیر ماه فرصت دارند، افزود: مسابقات کتابخوانی رضوی به صورت چهارگزینه‌ای و پویش رضوی، خوانش کتاب، قصه‌گویی، نقاشی و بخش‌های هنری دیگر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://www.samakpl.ir  و کتابخانه‌های سراسر کشور، منابع را دریافت کنند.
درویشی اظهار کرد: این جشنواره به صورت فردی و گروهی در رده‌های سنی مختلف از ۷ سال تا بزرگسال برگزار می‌شود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر خاطرنشان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ سیره زندگی ائمه اطهار برگزار می‌شود.
وی تفاوت این جشنواره را نسبت به شش دوره گذشته، افزوده شدن بخش ویژه  زندگی امام حسن عسکری(ع) عنوان و ابراز امیدواری کرد:  امیدوار هستیم با عنایت خاص حضرت رضا (ع) این جشنواره رونق کمی و کیفی بیشتری نسبت به ادوار گذشته داشته باشد.
درویشی در خصوص سایر فعالیت‌های غرفه کتابخوانی در دهه کرامت گفت: غرفه کتاب و کتابخوانی کانون‌های خدمت رضوی در چهارباغ عباسی به تبیین فعالیت‌های جشنواره پرداخته و علاقه مندان می‌توانند برای خوانش کتاب و دیگر فعالیت‌ها به این غرفه مراجعه کرده و اوقات خوشی را در کنار خانواده رقم بزنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

افطار تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم امام رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‎های آنان در حفظ…

تلویزیون اینترنتی