پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

حضور خادمان رضوی در میاندوآب
۱۴۰۲-۰۳-۰۶

حکایت اشک هایی که زیر سایه خورشید جاری شد

با ورود کاروان «زیر سایه خورشید»، حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی به میاندوآب، شمیم رضوی این شهرستان را در جنوب آذربایجان غربی فرا گرفت.

به گزارش آستان نیوز آذربایجان غربی، کاروان‌ زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم، مبلغ روحانی کاروان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی است که برای شرکت در ویژه برنامه های گرامیداشت میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت و دهه کرامت به شهرستان میاندوآب سفر کرده است.

این کاروان معنوی با استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان وارد این شهرستان شده و مورد استقبال اقشار مختلف مردم متدین میاندوآب قرار گرفت.
حضور در گلزار شهدای گمنام، استقبال از خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در  شهرستان میاندوآب، حضور خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در مزار شهدای گمنام شهرستان میاندوآب، حضور خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در مراسم اختتاميه هفدهمین جشنواره شعر رضوی، حضور در منزل جانباز دفاع مقدس و حاضر در عملیات فتح خرمشهر آقای منصوری، حضور در منزل شهید رشید محمدیان از برنامه های روز اول سفر کاروان زیر سایه خورشید درمیاندواب بود.
روز دوم نوبت آن هایی بود که با تجمع در مهد قرآن کریم و با چشمانی اشک‌بار از ساعت‌ها قبل انتظار ورود کاروان زیر سایه خورشید را می‌کشیدند تا پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) را زیارت کنند.
در این مکان نیز حضور کودکان و نوجوانان و جوانان بسیار تماشایی بود و استقبال باشکوه نشان از ارادت مردم مؤمن دیار باکری‌ها به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت داشت.
حضور در جمع مردم دهستان للکلو و دیدار با بیماران بستری در بیمارستان‌های میاندوآب دیدار با سرهنگ پلنگی جانباز ۱۰۰ درصد امنیت که اخیرا از ناحیه دو چشم دچار نابینایی شد پایان بخش سفر دو روزه کاروان زیر سایه خورشید به این منطقه بود تا سایه دل‌انگیز خورشید هشتم در میان اشک و لبخندها به مقصد بعدی خود رهسپار شود تا هر آنکه پای رفتن تا حرمش را نداشت حرم را به خانه دلش دعوت کند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی