پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

دل های مردم رضادوست سلماس به پرچم مطهر رضوی گره خورد

سلماس میزبان سفیران امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شد و به یُمن حضور فرستادگان رضوی شمیم دهه کرامت، این شهرستان را عطرآگین کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، این کاروان در بدو ورود به سلماس پس از استقبال توسط مسئولین شهرستان در یادمان شهدای سلماس حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.
مردم ولایتمدار سلماس با قربانی کردن گوسفند از خادمان کاروان زیر سایه خورشید استقبال کردند و گوشت آن را به صورت بسته بندی بین نیازمندان توزیع کردند.
مردم خداجو و عاشقان علی بن موسی الرضا علیه السلام در امام زاده اسحاق تازه شهر سلماس نیز گرد هم آمده بودند تا به نیت تبرک و استشفاء پرچم رضوی را به سر و صورت خود بکشند و با بوسیدن این پرچم مطهر ضمن تبرک جستن دل های خود را راهی صحن و سرای امام رئوف کرده و زیارتی از راه دور بر آن امام همام داشته باشند.
حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء  و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان و مدیحه سرایی توسط  یکی از خادمین حرم رضوی از دیگر برنامه های استقبال از کاروان خادمان و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در سلماس و تازه شهر بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی