پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

عطر کرامت رضوی در شاهین دژ پیچید

عطر پرچم بارگاه رضوی همزمان با دهه کرامت در شاهین دژ پیچید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، کاروان خادمان رضوی برای برگزاری جشن‏های مردمی دهه کرامت، وارد  شهرستان شاهین دژ شد.
خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا(ع) برای برگزاری آیین‌های دهه کرامت، با استقبال مردم ولایتمدار و شیفته خاندان کرامت وارد این شهرستان شدند.
مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف، از خادمان حرم رضوی در آیین استقبال، با اهدای گل، عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع)، به ویژه امام رضا(ع) را به نمایش گذاشتند.
خادمان حرم رضوی در بدو ورود با حضور در مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کردند. 
دیدار با خانواده شهید و جانباز دفاع مقدس، حضور در بیمارستان شهید راثی این شهرستان و عیادت از بیماران بستری و قدردانی از زحمات کادر درمان‌،دیدار با خانواده شهید شریفی و دیدار با جانباز دفاع مقدس از برنامه های کاروان "زیر سایه خورشید" در شهرستان شاهین دژ بود.
خادمین حرم رضویِ کاروان زیر سایه خورشید در مصلای این شهر، با حمل پرچم بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام، فرصتی به وجود آوردند تا دلباختگان امام رئوف و مهربانی‌ها لحظاتی خود را از راه دور، در حرم و بارگاه امام هشتم حس کنند و با اشک دیدگان غبار از تن بشویند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی