پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

استقبال گرم مردم بخش ارم از خدام حرم مطهر رضوی

به مناسبت دهه کرامت و در پنجمین روز از حضور خادمان رضوی در استان بوشهر مردم بخش ارم به گرمی از خدام حرم مطهر رضوی استقبال کردند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، خادمان حرم مطهر رضوی در سلسله برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید و در دهه پر خیر و برکت کرامت با حضور درمسجد امام صادق(ع) روستای رودفاریاب و مسجد صاحب الزمان(عج) روستای دهرود سفلی بخش ارم شهرستان دشتستان با مردم و مسئولان دیدار و در برنامه های پیش بینی شده شرکت نمودند.
در این مراسم که با صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام و تبرک پرچم رضوی همراه بود مردم بخش ارم، حضور خادمان حرم مطهر رضوی را در این بخش گرامی داشتند تا بیان کنند افتخار می‌کنند که این عزیزان از راه دور به همراه پرچم مقدس و متبرک رضوی به این بخش قدم رنجه فرموده و آن ها را خوشحال و شادمان کردند.
حجت الاسلام سید عبدالکریم فاطمی روحانی کاروان زیر سایه خورشید ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) دهه کرامت را دهه تکریم از امامزادگان واجب التعظیم بیان نمود.
ایشان با اشاره به روایاتی ازامام رضا(ع) و با بیان اینکه باید به خدا و پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) ایمان داشته باشیم و شکرگزارخداوند باشیم، بالاترین شکرگزاری را دستگیری از مومنین بیان نمود.

زیارت شهدای گمنام شهر تنگ ارم، تجلیل خدام امام رضا(ع) از گروه سود دانش آموزی حضرت زینب(س)، عیادت از بیماران روستای دهرود سفلی، شرکت در مراسم گرامیداشت زوج واقف و مرحوم شده در بخشداری تنگ ارم که سالیان قبل منزل این زوج بوده است، دیدار با مردم شهرتنگ ارم در حسینیه قمر بنی هاشم(ع) و نماز جماعت در کانون فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) مسجد جامع تنگ ارم از دیگر برنامه های این سفر بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی