پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

دیدار خادمان امام رضا(ع) با سالمندان آسایشگاه بوشهر

همزمان با دهه کرامت با ورود پرچم و خادمان حرم رضوی به خانه سالمندان محمدیه شهر بوشهر، این فضا عطرآگین شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور خادمان آقا امام رضا(ع) در مرکز سالمندان محمدیه، سالمندان را به عنوان یکی از حساس‌ترین و خاص ترین افراد جامعه دانست.

آرزو منوچهری افزود: نگهداری و مراقبت از سالمندان را وظیفه اصلی خود می‌دانیم که در این راستا بهزیستی تمام سعی توان و ظرفیت خود را نسبت به ایجاد فضایی شاد با استفاده از کارکنان مجرب در دستور کار خود قرار داده است.

مبلغ و روحانی اعزامی همراه خدام رضوی، یکی از القاب و اوصاف امام رضا(ع) را یاری گر ضعفا دانست و افزود: خدمات مستمر و شبانه روزی مجموعه بهزیستی و کارکنان این مرکز به سالمندان همان خدمتی است که امام رضا(ع) نسبت به محرومان و ضعفا انجام می‌دادند.

مرتضی عباس نژاد افزود: امام رضا(ع) می‌فرمایند هر کسی غمی را از دل مؤمنی کم کند روز قیامت که گرفتاری همه فراوان هست به واسطه خوشحالی دل مؤمن، مسرور خواهد شد.

در این برنامه که در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) صورت گرفت، خادمان آستان قدس رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سرای سالمندان محمدیه شهر بوشهر از زحمات بی دریغ  کارکنان این مرکز، همچنین فعالیت‌های مستمر بهزیستی بوشهر تشکر و قدردانی و برای سالمندان بستری در اینجا آرزوی طول عمر با برکت و سلامتی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی