پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

تخفیف 20 درصدی فروش مبلمان خانگی در شرکت آرایه‌های معماری رضوی

به مناسبت دهه مبارک کرامت، شرکت آرایه‌های معماری رضوی، محصولات مبلمان خانگی خود را با ۲۰ درصد تخفیف نقدی و یا شرایط اقساطی ۱۲ ماهه بدون کارمزد ارائه می‌کند. 

مدیرعامل شرکت آرایه‌های معماری رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این شرکت از آغاز ولادت حضرت معصومه(س) تا روز میلاد آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، محصولات مبلمان خانگی خود را با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران به خصوص خانواده بزرگ آستان قدس رضوی، با شرایط ویژه عرضه می‌کند.
سید احمد علویون گفت: عموم مردم می‌توانند برای بازدید و خرید این محصولات از ساعت 8 تا 21 به محل نمایشگاه شرکت در مجتمع آپارتمان‌های مرتفع واقع در بلوار فردوسی مراجعه کنند.
او با اشاره به سابقه 40 ساله این شرکت در حوزه تولید مبلمان بیان کرد: هدف از تولید مبلمان با برند مبل آستان قدس رضوی، ایجاد افزایش قدرت خرید و تهیه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم است.
مدیرعامل شرکت آرایه‌های معماری رضوی ادامه داد: تمامی محصولات مبلمان این مجموعه از چوب‌های درجه یک فرآوری شده با بهترین مواد اولیه روز دنیا و با ۳ سال گارانتی تولید و تقدیم مشتریان می‌شود.
او درباره حوزه‌های فعالیت شرکت آرایه‌های معماری رضوی خاطرنشان کرد: این مجموعه پس از تلفیق دو شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی و کاشی سنتی رضوی در سال 1398، در حال حاضر در حوزه مشاوره، طراحی، اجرا، مرمت و بازسازی پروژه‌های مربوط به چوب و کاشی در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی