پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

جشنواره تخفیفات فروشگاه‌های رضوی به مناسبت دهه کرامت

با توجه به افزایش حضور زائران بارگاه ملکوتی آقا علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) در دهه کرامت و لزوم تکریم دلدادگان امام مهربانی‌ها، شرکت سامان بازار رضوی جشنواره تخفیفات محصولات فروشگاه‌های رضوی را برگزار کرده است.

به گزارش آستان نیوز، در این جشنواره در راستای تحقق شعار محوری «همه خادم‌الرضاییم؛ خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» و با هدف خدمت‌رسانی و رفاه حال زائران و مجاوران، از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت شمس‌الشموس، تمامی محصولاتِ فروشگاه‌های رضوی در اطراف حرم حضرت رضا(ع) با تخفیف 8 تا 16 درصد عرضه می‌شود.
زائران و شهروندان مشهدی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رضوی در اطراف حرم مطهر واقع در باب‌الجواد و نیز خیابان‌های نواب و طبرسی از جشنواره تخفیفات بهره‌مند شوند.
 

نقطه اتصال زنجیره تولید و تامین به مصرف‌کننده
سامان بازار رضوی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که به عنوان نقطه اتصال زنجیره تولید و تامین به مصرف‌کننده عمده و خرده شکل گرفته است.
وجود فروشگاه‌های رضوی در اطراف حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام با هدف حمایت از مصرف‌کننده خرد و با اولویت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران و همچنین عرضه خدمات و محصولات تولید شده در شرکت‌های آستان قدس رضوی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است.
تامین مواد اولیه شرکت‌های آستان قدس رضوی و هم‌افزایی و راهبری زنجیره تولید با ایجاد اعتبار در گروه کالاهای مورد نیاز این شرکت‌ها، بخشی دیگر از برنامه‌های شرکت سامان بازار رضوی به شمار می‌رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

افطار تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم امام رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‎های آنان در حفظ…

تلویزیون اینترنتی