پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

دیدار دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران با امام‌جمعه قائمشهر

دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران با هدف بزرگداشت دهه کرامت‌ و ارائه برنامه‌های این دهه با آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری و امام‌جمعه قائمشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، آیت الله علی معلمی در دیدار با محمداسماعیل امام زاده دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران با گرامیداشت دهه کرامت گفت: در این روزهای خجسته باید با کمک خادمیاران و مردم عاشق و خداجو برای تبیین سیره امام رضایی تلاش کرد و آن رابه نسل جوان معرفی کرد.

نماینده مجلس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کانون های خدمت رضوی در طول سال های گذشته خدمات مهمی را به جامعه ارائه کرده اند، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای امیدآفرینی در جامعه است و باید خدمات رضوی با استفاده از ظرفیت بالقوه انجام شود. خود در این بخش ضمن تبیین سیره رضوی و اهل بیتی، امید را به جامعه تزریق کنند.

امام‌ جمعه قائمشهر افزود: دهه کرامت دهه ای برای بازخوانی و بازشناسی دو مولود این دهه است و باید با الگوبرداری از این سیره اهل بیتی برای تعالی و رشد جامعه استفاده کرد.

امام زاده هم در سخنانی با بزرگداشت دهه کرامت گفت: خدمت به محرومان با تاسی از سیره و روش اهل بیتی با فوت در دستور کار خادمیاران رضوی در استان مازندران قرار دارد.

وی افزود: 800 عنوان برنامه در ایام دهه کرامت مازندران در حال اجراست که از این تعداد 500 برنامه توسط کانون دفاتر خدمتگزاران برگزار می شود.

امام زاده گفت: هدف از برگزاری برنامه های دهه کرامت ترویج فرهنگ و سیره رضوی است و حضور خدام و خادمان امام رضا(ع) در این مراسم در واقع یک فرهنگ رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی