پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

ادای احترام خادمیاران رضوی چالوس به مقام شامخ شهدا

همزمان با دهه کرامت و گرامیداشت سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر، اعضای کانون خدمت رضوی شهرستان چالوس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان شهرستان در گلزار شهدای یوسف رضای چالوس  و در جوار قبور شهدا برگزار شد.

عسگر صادقی دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان چالوس در این‌ مراسم با اشاره به آغاز دهه کرامت از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: دهه کرامت یک فرصت ابتکاری است که توسط انسان‌های اندیشمند این ظرفیت‌های تاریخی ایجاد شده و به فرصت بزرگ برای توسعه فرهنگ اسلام ناب محمدی تبدیل شده است.

وی افزود: دهه کرامت فرصت خوبی است برای اینکه مسلمانان و حتی انسان‌هایی که مسلمان نیستند و زمینه آشنایی با حقایق الهی را دارند از این ظرفیت استفاده کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان چالوس ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ سوم خرداد با اشاره به حضور خادمیاران رضوی چالوس در گلزار شهدا گفت: عزت وعظمت امروزه جامعه عزیز اسلامی را از برکت خون شهدا است. شهیدان ما با نثار بهترین دارایی خود مسیر بلند اندیشیدن و شکوه و اقتدار را به ما آموختند و این چنین است که در قاموس زندگانی ملت ما ذلت پذیری وجود ندارد.

وی ادامه داد: نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان و استکبار جهانی، روحیه مقاومت و شهادت طلبی است و خون شهدای بزرگی همچون سردار سلیمانی ادامه این راه را آسان تر و محکم تر می کند.

صادقی در پایان ضمن تشکر از همه خادمیاران رضوی گفت: خادمیاران و  دوستداران حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت، اقدامات و برنامه های  متعددی  انجام داده‌اند تا فضای معنوی و با نشاطی را ایجاد کنند.

در این مراسم پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) میان مردم در صفوف جمعیت عظیم علاقه مند گردانده شد و ارادتمندان آن حضرت به عرض ارادت پرداختند و همچنین بسته‌های متبرک رضوی به رسم یادبود بین حاضران توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی