پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

برپایی جشن های دهه کرامت با محوریت مساجد و مردم

دبیر کانون های خدمت رضوی بهشهر گفت: خادمیاران رضوی شهرستان میزبان برگزاری و برپایی جشن های دهه کرامت با محوریت مساجد و مردم هستند تا همگان از این دهه بهره مند شوند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، علی طاطیان اظهار کرد: کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر فعالیت های ارزنده ای را در طول سال برای تبیین فرهنگ رضوی در دستور کار دارد و در دهه کرامت‌ با قوت و تلاش بیشتری این برنامه ها اجرایی می شود.

وی افزود: نیت خادمیاران رضوی کمک و خدمت به مردم است و به هر اندازه ای که توفیق پیدا کنند خدمت رسانی می کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی بهشهر گفت: خادمیاران رضوی شهرستان میزبان برگزاری و برپایی جشن های دهه کرامت با محوریت مساجد و مردم هستند تا همگان از این دهه بهره مند شوند و جشن های مردمی در مناطق مختلف شهر و روستا برگزاری شود.

طاطیان با اشاره به حضور کاروان خدام‌ امام رضا(ع) و کاروان زیر سایه خورشید در روزهای آتی در بهشهر و برگزاری جشن های دهه کرامت یادآور شد: هدف از این مراسم معنوی، احیای زیارت از راه دور، تبیین سبک زندگی دینی مبتنی بر معارف رضوی و اهل‌بیتی و حضور ائمه‌اطهار(ع) در تمامی مراحل زندگی و آرزوی سلامتی و شفا برای بیماران است.

وی گفت: مردم شریف شهرستان با تبرک پرچم امام رضا(ع) اقدام به زیارت آن حضرت از راه دور خواهند کرد و با توسل به اهل‌بیت(ع) بر این باورند که تا وقتی اهل‌بیت(ع) در کنارشان باشند، از غیر آن ها بی‌نیاز خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی