پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

خدمات غرفه های کانون قرآن و عترت خدمت رضوی در اصفهان

همزمان با دهه کرامت خادمیاران و یاوران رضوی در گذر فرهنگی چهارباغ با برپایی غرفه های کانون تخصصی قرآن و عترت خدمت رضوی به عموم مردم خدمت می دهند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، یکی از مهمترین حرکت هایی که توسط کانون قرآن و عترت خدمت رضوی در اصفهان به مناسبت دهه کرامت انجام شد میز کتابت قرآن است که عموم مردم می توانند یک آیه قرآن با دست خط خود نوشته و امضاء کنند تا به یادگار باقی بماند.

میز کودک؛ خمیربازی، قصه گویی ودر پایان اهداء جوایزبه کودکان بخش دیگر خدمات فرهنگی به کودکان است که به همت این کانون همه روزه اجرا می شود.  

نوجوانان نیز از ارائه خدمت توسط این کانون بی نصیب نیستند و دانش آموزان پایه های هفتم تا یازدهم متوسطه می توانند از خدمات میز نوجوان بهره برداری کنند.

آموزش مفهوم مدیریت ارتباط در زندگی اجتماعی به صورت گفت و گو محور همراه با بازی های فکری و اجرای پرده خوانی با موضوع داستان کودکانه از امام رضا علیه السلام و آداب زیارت برای کودکان بخش دیگر خدماتی است که در مدت حضور کانون تخصصی قرآن و عترت در گذر فرهنگی چهارباغ به گروه های هدف ارائه می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی