پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۴

میهمانی یاوران آران و بیدگلی در چهارشنبه امام رضایی با دردانه‌های بهشتی

یاوران کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل با روضه خانگی در چهارشنبه امام رضایی و دهه کرامت به میهمانی «دردانه‌های بهشتی» رفتند و تولد شهید حبیب‌الله دانه‌گردی را جشن گرفتند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل با تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع) و علی بن موسی الرضا(ع) امام مهربانی‎ها در دهه کرامت(۳۱ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) گفت: ویژه برنامه «دُردانه‌های بهشتی» در سومین روز ازدهه کرامت و چهارشنبه امام رضایی توسط یاوران این کانون و با حضور نونهالان و کودکان آن ها در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری از جمله روضه خانگی و ذکر توسل به اهل بیت(ع) در گلزار شهدای امامزاده هلال(ع) این شهرستان اجرا شد.

رحمت‌الله مشرقی افزود: نقاشی و رنگ‌آمیزی، تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و اهدای هدایا به دختران حاضر در مراسم، جشن تولد پاسدار شهید حبیب‌الله دانه‌گردی منتسب به یاوران، بیان کرامات حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، و قرائت فاتحه بر سر مزار زینب کمال آرانی دختر نوجوان و ورزشکار یکی از یاوران کانون انیس النفوس ازجمله بخش‌های اجرایی ویژه برنامه «دُردانه‌های بهشتی» در گلزار شهدا و آستان امامزاده هلال(ع) آران و بیدگل بود.

وی همچنین با اشاره به اجرای آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار گلزار شهدای حضرت محمد هلال بن علی(ع) با گلاب ناب محمدی و زیارت حرم مطهر توسط یاوران و خادمیاران‌ رضوی کانون انیس‌النفوس در نخستین روز از دهه کرامت اظهار کرد: یاوران و خادمیاران‌ کانون در این آیین پس از زیارت حرم فرزند بلافصل امیرالمومنین علی(ع) با تقدیم شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به روح والای شهدای آرمیده در این قطعه از بهشت ادای احترام و تجدید میثاق کردند.

به گفته وی قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، زیارتنامه حضرت معصومه(س) و محمد هلال بن علی(ع) به نیابت از شهدا در دهه کرامت از ویژه برنامه‌های آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار گلزار شهدای حضرت محمد هلال بن علی(ع) بود.

مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل تقدیم یک سکه پارسیان به عروس یتیم و نیازمند توسط یاور رضوی کانون را با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» و به مناسبت دهه کرامت یادآور شد.

مشرقی اهدای ۲ دست لباس به ۲ دختر نیازمند هم‌نام با اسم مبارک حضرت معصومه(س) با اجرای پویش جامه مهربانی توسط یاور رضوی کانون انیس النفوس با مشارکت خیر را یادآورشد و گفت: یاور رضوی دیگر کانون‌ نیز به مناسبت دهه کرامت از یک سالمند بیمار عیادت و ۲ کیلو میوه و پول نقد به این بیمار تقدیم کرد.

به گفته وی کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل با حضور50 یاور و چهار خادمیار در راستای محرومیت‌زدایی و گره‌گشایی از محرومان همگام با شبکه خادمیاری در سراسر کشور فعالیت دارد. ‌

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی