پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در میاندوآب پایان یافت

هفدهمین جشنواره شعر ترکی آذری رضوی با معرفی هشت اثر منتخب و تجلیل از نفرات برگزیده به پایان رسید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در میاندوآب با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۳۰ اثر داخلی و خارجی به دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری رضوی در استان ارسال شده بود.
علیرضا نوروزی تصریح کرد: از مجموع آثار ارسالی ۳۱۰ اثر از شاعران داخلی و ۲۰ اثر مربوط به شاعران خارجی از عراق و ترکیه بوده که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه در آئین اختتامیه این جشنواره از هشت شاعر اهل‌ بیت(ع) تجلیل به عمل آمد، افزود: در بخش ملی جشنواره پنج اثر و در بخش بین‌الملل نیز سه اثر به‌عنوان منتخب معرفی شدند.
بر اساس رای هیات داوران سه شاعر خارجی «جاسم بابا اوغلو، نحات جوان شان اوغلو و علی نجار اوغلو» از کشور عراق تجلیل شدند.
همچنین محمود تاروردی‌پور از سلماس، امیر رسولی از زنجان، وحید سلطان‌زاده از تبریز، زهرا اسماعیل‌پور از چایپاره، علیرضا شتابی از سراب، برگزیده هفدمین جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری شدند.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری سال گذشته در چایپاره برگزار شده بود.
همچنین در این مراسم خادمان کاروان زیر سایه خورشید با پرچم متبرک آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در هفدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی در میاندوآب حضور یافتند و حاضران عطر و بوی  رضوی را از پرچم متبرک گرفتند و به آن تبرک جستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی