پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مراسم خواهر خورشید در تهران برگزار شد
۱۴۰۲-۰۳-۰۵

اجتماع دختران رضوی منطقه ۱۲ به مناسبت دهه کرامت

مراسم خواهر خورشید، اجتماع دختران رضوی به مناسبت دهه کرامت با همت خادمیاران رضوی منطقه ١٢ در امام زاده روح الله(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با ایام دهه کرامت با همت کانون بانوان و خانواده رضوی منطقه ١٢، اجتماع دختران رضوی در قالب مراسم خواهر خورشید در امام زاده روح الله(ع) با حضور گرم دختران ماه برگزار شد.
در این مراسم که با استقبال گسترده عاشقان و دل سوختگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) روبرو گردید پس از قرائت قرآن کریم، همخوانی صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)، مسابقات شاد و متنوع، به تبیین سیره فاطمی و بیان فضائل اخلاقی حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) پرداخته شد و مداحان اهل بیت(علیهم السلام) همراه با شیفتگان حاضر در مراسم در مدح حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی کردند.
شایان ذکر است همزمان با این مراسم ملکوتی که معطر به عطر معنوی پرچم منور بارگاه مقدس ثامن الحجج(علیه‌السلام) بود، توسط کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ از دختران حاضر در مراسم جشن تقدیر و تجلیل به عمل آمد و از حاضران در مراسم پذیرایی صورت گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی