پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

ارائه خدمات گسترده سلامت برپایی میز خدمت در مصلی‌ها و مساجد استان البرز

مسئول کانون تخصصی سلامت خدمت رضوی البرز گفت: در ایام دهه کرامت تیم‌های پزشکی کانون تخصصی سلامت خدمات پزشکی رایگان در مصلی ها و مساجد به مردم ارائه می‌دهند.

معصومه قسمتی، مسئول کانون تخصصی سلامت خدمت رضوی البرز در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به برخی از برنامه‌های این کانون در دهه کرامت اظهار کرد: کانون تخصصی سلامت همزمان با  دهه کرامت در مناطق مختلف شهر کرج و شهرستان‌های استان در قالب میزهای خدمت، خدمات متعدد پزشکی به مردم ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این خدمات در قالب تشکل‌ها و تیم‌های پزشکی متخصص داخلی، متخص اطفال، زنان، پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی، خدمات پرستاری و مامایی به مردم در دهه کرامت ارائه می‌شود.

قسمتی اعلام کرد: در منطقه یک شهر کرج، 4 خرداد ماه در مسجد ولی عصر با حضور تیم پزشکی حدود 50 ویزیت رایگان و  در مسجد الجواد(ع) این منطقه با حضور تیم پزشکی ویزیت رایگان برای مردم صورت گرفت.

مسئول کانون تخصصی سلامت خدمت رضوی البرز افزود: 8 و 9 خرداد ماه نیز در منطقه یک خدمت رسانی به بیماران انجام می‌شود و در همین ایام در مسجد قائمیه حیدرآباد 200 بیمار ویزیت رایگان شده و مشاوره رایگان و خدمات طب سنتی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در مسجد امام حسین حیدر آباد خیابان عدل نیز خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌شود، اظهار داشت: در مناطق 9، 3 و 5 کرج نیز تیم‌های پزشکی دایر خواهند بود و خدمت رسانی به بیماران با مشارکت تیم‌های پزشکی در مناطق مختلف صورت می‌گیرد.

قسمتی به یکی از مهمترین برنامه‌های این کانون همزمان با میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: همزمان با میلاد امام رضا(ع) در امامزاده محمد(ع) کرج از ساعت 2 بعدازظهر در حاشیه جشن میلاد رضوی ویزیت رایگان تیم‌های پزشکی در قالب میز خدمت به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: برنامه میز خدمت تیم‌های پزشکی در مصلای کرج و در حاشیه نماز جمعه نیز اجرا شد و مردم  از ویزیت و مشاوره رایگان، اندازه گیری فشار خون و قند خون بهره بردند.

قسمتی با بیان اینکه در دهه کرامت کانون‌های مختلف سلامت در شهرستان‌های استان البرز توسط رابطین سلامت نظیر این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند، ادامه داد: دهم خرداد ماه در روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد حدود 200 نفر ویزیت رایگان می‌شوند و تیم پزشکی در مصلای نظرآباد نیز در 5 خرداد ماه حدود  400 نفر را ویزیت کردند که جمعا هزار نفر در این شهرستان از خدمات پزشکی کانون سلامت نظرآباد استفاده می‌کنند و در فردیس هم نظیر همین برنامه‌ها و میزهای خدمت در مساجد و مصلی برپا می‌شود.

وی در پایان  گفت: امیدواریم بتوانیم در این دهه با ارائه خدمات گسترده پزشکی با همکاری رابطین کانون سلامت در شهرستان‌ها قدم کوچکی در ارائه خدمت به مردم عزیز استان البرز برداریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی