پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

جمع آوری نذورات گل و گیاه اهدایی مردم رامسر به حرم امام رضا(ع)

جمعی از علاقه مندان به اهل بیت(ع) شهرستان رامسر برای نهمین سال متوالی اقدام به جمع آوری نذورات گل و گیاه اهدایی مردم شهرستان در محوطه ی امامزاده نیاسته جهت ارسال به آستان مقدس امام رضا(ع) کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، جمعی از خادمیاران امام هشتم در رامسر به رسم دیرین اقدام به جمع آوری نذورات مردمی برای گل آرایی حرم مطهررضوی در دهه کرامت کردند.

با توجه به اطلاع رسانی اجتماعی و کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان رامسر با حضور مسوولان شهرستاتی، بدرقه خودرویی کاروان اعزامی به مشهد مقدس در دهه کرامت‌ در رامسر انجام شد که این کاروان پس ازعبوراز داخل شهر کتالم، ساداتشهر، رمک، ابریشم محله، نارنج بن، میدان امام(ره) و کمربندی به سوی مشهد مقدس اعزام شدند.

ارزش تقریبی گل های اهدایی بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان می باشد که در قالب شش دستگاه کامیون و کامیونت به مرقد مطهر امام هشتم اعزام شد.

خادمیاران معتقدند تلاش برای نهادینه کردن انس و الفت با امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی و اهل بیتی باید در همه مراحل زندگی ما جاری و ساری باشد و اهدای گل به حرم رضوی هم یکی از ارادت های خاص مردم رامسر به این امام رئوف بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی