پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه کرامت در حال انجام است، 
۱۴۰۲-۰۳-۰۸

پخش بیش از ۱۰ برنامه رادیویی از حرم مطهر رضوی

همزمان با ایام دهه کرامت بیش از ده برنامه رادیویی از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می رود.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام دهه کرامت شبکه های مختلف رادیویی اقدام به پخش برنامه از حرم مطهر رضوی می کنند.
رادیو گفتگو هر روز از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد و ۱۰ تا ۱۱ صبح، رادیو قرآن هر روز از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح با ویژه برنامه تسنیم و رادیو ورزش هر روز از ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه تا ساعت ۱۴ مهمان مخاطبان خود هستند.
رادیو نمایش هر روز با ویژه‌برنامه ولایت عشق از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و رادیو قرآن از ساعت ۱۸ الی ۱۹ با ویژه برنامه عصر تلاوت و رادیو جوان هر روز از ساعت ۱۹ و ۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه با ویژه برنامه با تو حالم خوبه به پخش برنامه می پردازند.
از دیگر برنامه های رادیویی این ایام از حرم مطهر رضوی می توان به پخش ویژه برنامه ی آسمان ارادت هر روز از ساعت ۲۰ و ۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو معارف، ویژه برنامه باغ فیض از ساعت ۲۱ و ۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو تهران و ویژه برنامه بهار جان از ساعت ۲۲ و ۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو ایران اشاره کرد.
رادیو زیارت نیز که در دیگر ایام سال به طور ثابت از حرم مطهر رضوی اقدام به پخش برنامه می کند، طی این ایام نیز علاوه بر پخش برنامه های مختلف به پوشش برنامه های حرم نیز می پردازد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی