پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

توزیع ۱۵۰ بسته کمک معیشتی در چغادک به مناسبت دهه کرامت

همزمان با دهه کرامت و برگزاری برنامه های زیر سایه خورشید در استان بوشهر با حضور خدام رضوی ۱۵۰ بسته کمک معیشتی در چغادک بین نیازمندان پخش شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، همزمان با فرا رسیدن ایام فرخنده دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۱۵۰ بسته معیشتی به همت کانون خدمت رضوی شهر چغادک و با همکاری مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا(س) بین نیازمندان شهر چغادک توزیع شد.
مسئول کانون های خدمت رضوی چغادک اظهار داشت: قیمت هر بسته معیشتی ۷۰۰ هزار تومان است که در مجموع ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
هاشم محمدی در این باره گفت: کانون خدمت رضوی شهر چغادک در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین مبنی بر دستگیری از محرومان و با مدد از سیره انبیاء الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بسته های معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرد.
وی در ادامه بیان داشت: از طریق کانون های خدمت رضوی فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه انجام و افراد نیازمند شناسایی و از خوان کرامت رضوی بهره مند می شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی