پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

انعقاد تفاهم نامه قرآنی بین آستان مقدس رضوی و حسینی(ع)

در راستای توسعه فعالیت‌های مشترک قرآنی و دینی و در دهه کرامت، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین آستان قدس رضوی و آستان مقدس حسینی(ع) به امضاء رسید.

به گزارش آستان نیوز، در این تفاهم نامه طرفین، نسبت به تنظيم و برگزاری برنامه‌هاي مشترك قرآني در مناسبت هاي ديني با مشاركت قاريان و حافظان ایرانی و عراقی متعهد شدند.
برپایی غرفه کتب از سوی موسسات قرآنی آستان قدس رضوی در نمايشگاه‌هاي قرآني کشور عراق و بلعکس از جمله  تعهدات این دو عتبه مقدسه ذیل تفاهم‌نامه مذکور است.
همكاري مشترك در زمينه پژوهشي، تحقيقاتي و نسخ خطي قرآن کریم، پیوستن به پويش روزجهاني قرآن كريم، تبادل تجربه و بهره‌گیری از تجربیات موفق در حوزه علوم قرآنی و ... از دیگر تعهدات آستان مقدس حسینی و آستان مقدس رضوی ذیل این تفاهنامه به شمار می‌رود.
ارسال دعوت‌نامه‌های دوجانبه از سوی مسئولان آستان مقدس رضوی و حسینی(ع) جهت حضور هیئات‌های اعزامی برای شرکت در جشن ولادت امام رضا(ع) و امام حسین(ع)، برپايي برنامه‌های دوجانبه كرسي التلاوت،  سازماندهي موكب‌ها و ايستگاه‌هاي قرآني در ایام اربعين حسینی(ع) از آخرین تعهدات این دو مجموعه فرهنگی و مذهبی در این تفاهم‌نامه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی