پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ایام دهه کرامت صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۸

پذیرایی از زائران حرم رضوی با توزیع 150 هزار بسته متبرک عیدانه

به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت رضا(ع)، در مجموع حدود 150 هزار بسته متبرک عیدانه بین زائران حرم مطهر رضوی توزیع خواهد شد. 

به گزارش آستان نیوز، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، توزیع بسته‌های متبرک بین زائران حاضر در پایگاه‌ها و مراسم‌های مختلف حرم مطهر شروع شد چنان‌که تا هشتم خردادماه با توزیع حدود 100 هزار بسته متبرک عیدانه از دلدادگان بارگاه ملکوتی رضوی پذیرایی شده است. 
در حال حاضر 50 هزار بسته متبرک عیدانه نیز تهیه شده تا در ایام پایانی دهه کرامت و همچنین سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) بین زائران و مجاوران توزیع شود. 
این بسته‌های متبرک شامل اقلام کیک، شربت و شکلات است که توسط خادمان این آستان مقدس در محل‌های برگزاری مراسم‌های ویژه این ایام خجسته همچون رواق امام خمینی(ره)، رواق کودک و... توزیع شده و می‌شود. 
همچنین در ایام دهه کرامت از تمامی مهمانان حاضر در مهمانسراهای حضرت رضا(ع) در دو وعده ناهار و شام با سرو «کوکو شیرین» در کنار غذای این مهمانسراها پذیرایی شده است. 
شایان ذکر است، چایخانه‌های حضرت در حرم مطهر رضوی و موکب‌های خدمت‌رسان در حریم حرم مطهر نیزبه طور ویژه با توزیع اقلام متبرک، غذای گرم و نان صلواتی در ایام میلاد حضرت رضا(ع) همچون دهه کرامت میزبان زائران هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی