پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

تکریم خانواده‌های کم‌برخوردار هرمزگان در طرح «آقا حساب کردند»

مجری طرح «آقا حساب کردند» گفت: تسویه حساب دفتری به همت دوستداران حضرت رضا(ع) در دفتر خادمیاران آستان قدس رضوی استان هرمزگان ذیل ویژه برنامه‌های زیر سایه خورشید در مرکز استان و محلات کم برخوردار حاشیه‌ای اجرا خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز از هرمزگان، مصطفی مولاپرست افزود: نخستین دوره تسویه حساب دفتری با حضور خدام حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در سال ۱۳۹۹ با مشارکت مردم استان در محله کوی گلستان اجرا شد.

مولاپرست با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح کم کردن دغدغه خانواده های بی‌بضاعت است، تصریح کرد: با بالا بردن قدرت خرید مغازه‌های محل‌های کوچک که به امر قرض‌الحسنه می‌پردازند، حمایت چند جانبه از خانواده‌ها انجام خواهد پذیرفت.

مجری این طرح ادامه داد: در این سال‌ها با توجه به تورم قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته و خادمیاران با کمک خیرین با شناسایی در ایام مختلف سال این طرح را اجرا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه علاقه مردم هرمزگان به امام هشتم بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: امسال در ایام دهه کرامت با کمک همشهریان امیدواریم با اجرای تسویه حساب دفتری باعث شادی محلات شویم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی