پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

طرح‌های خانواده دهه کرامت در البرز؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۸

اهدای 8 جهیزیه به نوعروسان تا توزیع نان رضوی بین مردم

مسئول کانون تخصصی خانواده خدمت رضوی البرز گفت: پویش توزیع نان صلواتی در شب و روز میلاد امام رضا(ع) راه اندازی شده و پیش از این، هزینه این طرح از خیرین جمع آوری شده تا نان رضوی در مناطق محروم توزیع شود.

به گزارش آستان نیوز از البرز، ناهید شکریان گفت: یکی از طرح‌های این کانون که همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود؛ طرح کشوری «هشتمین آرزو» ویژه دختران نوجوان بی‌سرپرست و بد سرپرست است.

وی تصریح کرد: این طرح در استان البرز با شناسایی  8 نفر از دختران بی سرپرست اجرا می‌شود، خادمیاران این کانون آرزوی این دختران نوجوان را ثبت کرده تا در حد توان بتوانیم در این دهه به این آرزوها جامه عمل بپوشانیم.

شکریان با بیان اینکه این طرح با همکاری بانوان خیر و عموم مردم اجرا می‌شود، افزود: با کمک خیرین و عنایت امام رضا(ع) برآنیم تا این آرزوها را برآورده کنیم و تا کنون موفق به برآورده کردن 3 آرزو شده ایم. به این عزیزان هدیه سفر کربلا تقدیم شده و دو نفر از دختران که مبتلا به بیماری صعب العلاج هستند از امام رضا(ع) طلب سلامتی و شفاعت کردند.

مسئول کانون تخصصی خانواده خدمت رضوی به یکی دیگر از برنامه‌های این کانون در دهه کرامت اشاره کرد و توضیح داد: همزمان با دهه کرامت به  8 نوعروس جهیزیه اهدا می‌شود و تا کنون اولین جهیزیه آماده شده و انشاءلله تهیه بقیه آن نیز به مدد امام رضا(ع) محقق خواهد شد.

وی گفت: آغاز این طرح در دهه کرامت رقم خورده و امیدواریم با کمک بانوان خیر و مردم بقیه جهیزیه‌ها نیز تکمیل و تقدیم نوعروسان شود.

شکریان با بیان یکی دیگر از طرح‌های این کانون در شب و روز میلاد امام رضا(ع) است، ادامه داد: پویش توزیع نان صلواتی در شب و روز میلاد امام رضا(ع) راه اندازی و از پیش هزینه این طرح از خیرین جمع آوری شده و نان رضوی در مناطق محروم توزیع می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح توزیع نان متبرک در بین خانواده‌های نیازمند و قشر کم برخوردار است تا بدین طریق سفره‌های خانواده‌ها متبرک به نام امام رئوف شود و در سنت با ارزش نذر در اعیادها و میلادهای اهل بیت(ع) زنده گردد.

شکریان در پایان اعلام کرد: سال گذشته حدود 2 هزار نان در بین نیازمندان توزیع شد و امسال نیز امیدواریم بیش از این تعداد بین مردم نان توزیع شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی