پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

گردهمایی قرار هشتمی ها در کرج برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت گردهمایی قرار هشتمی های امام رضایی در استان البرز با شعار «همه خادم الرضاییم» در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز، مسئول کانون تخصصی تبلیغی و مداحی استان در این گردهمایی که از آن به عنوان مجلس انس یاد کرد، گفت: همه ما با عشق به امام مهربانی ها اينجا دور هم جمع شده ایم و به آن افتخار می کنیم که خادم حضرت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا میلانی نژاد افزود: دهه کرامت برای ما پیام زندگی بخش معنوی را به همراه دارد که باید از راهکارهای کاربردی آن در زندگی فردی و اجتماعی بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما به خاطر علاقه به حضرت امام رضا(ع) دور هم جمع شده ایم و برای ترویج فرهنگ رضوی در بین مردم در قالب مسئولیتی که پذیرفته ایم، انجام وظیفه می کنیم.

مسئول کانون تخصصی تبلیغی و مداحی البرز بیان کرد: برای ترویج فرهنگ رضوی بین مردم باید از احادیث و روایات استفاده کنیم تا با بیان آن ها به اهمیت ویژگی های رفتاری و اخلاقی افراد در زندگی فردی و اجتماعی از نگاه امام رضا علیه السلام و سایر ائمه(ع) و بزرگان دین پرداخته باشیم.

میلانی نژاد تصریح کرد: هر فردی باید بر اساس احادیث و روایات خود را مجهز به خوش اخلاقی، گره گشایی از مشکلات مردم، وفاداری به عهد و پیمان و انسانیت کند.

وی در ادامه به جشن بزرگ دهه کرامت در امامزاده محمد(ع) کرج اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه روز چهارشنبه با حضور خادمان کاروان زیر سایه خورشید برگزار و در آن میز خدمت تبلیغ برپا می شود و تاکید می کنم همه خادمیاران در این برنامه شرکت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی