پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

حال و هوای امام رضایی بین دانش آموزان قرچکی ایجاد شد

به مناسبت دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک برنامه متنوعی را در یکی از مدارس سطح شهرستان انجام دادند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با دهه کرامت با همکاری کانون‌های تخصصی قرآن، کتاب و کتابخوانی، مشاوره و جوانان جشن با شکوهی در شهرستان قرچک برگزار شد.

این جشن در مدرسه دخترانه طاها در منطقه زیباشهر شهرستان قرچک برای دانش آموزان دوره اول مقطع متوسطه برگزار شد و مراسم ابتدا با قرائت قرآن توسط قاری کشوری نگین رحمانی آغاز شد سپس گروه تواشیح قتیل العبرات کار خود را اجرا کردند.

سپس ناظر کانون تخصصی مشاوره ابریشم عزیزی سخنرانی با موضوع «انسان شناسی و توجه خاص به کمال وجودی انسان» کرد.

عزیزی به شرح ابعاد جمادی و نباتی و حیوانی و فرشته و فوق عقل انسان اشاره کرد و به لزوم شناسایی خود و ارتباطی که با اهل بیت علیهم السلام می‌توانیم داشته باشیم پرداخت. وی به تفاوت عالم برزخ و این دنیا و قابلیت های انسان اشاره کرد.

در ادامه برنامه صلوات خاصه امام رضا علیه السلام پخش شد و با نوای امام رضایی مراسم پرچم گردانی انجام شد که حال و هوای خاصی میان دانش آموزان ایجاد کرد.

با ابتکار کانون تخصصی نوجوانان و جوانان برنامه ای ترتیب داده شد تا دانش آموزان دلنوشته و نامه ای به امام رضا(ع) بنویسند که این امر با استقبال بی نظیری روبرو شد.

در حاشیه این مراسم کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتاب‌هایی را در اختیار دانش آموزان قرار داد تا مطالعه کنند و آدرس کانال فضای مجازی  کتابخوانی شهرستان قرچک نیز به آن ها داده شد تا عضو شده و از کتاب‌های صوتی قرار داده شده در این کانال نیز استفاده کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

امیدآفرینی، گفت‌وگو و پاسخگویی به سؤالات نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
تولیت آستان قدس رضوی گفت‌وگو با مردم، پاسخگویی به سؤالات جوانان و تزریق امید به جامعه را از رسالت‌های مهم ائمه جماعات…

تلویزیون اینترنتی