پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

شمیم چایخانه و پرچم متبرک رضوی در نماز جمعه این هفته تهران پیچید

مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه در دانشگاه تهران با حال و هوای امام رضایی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خیمه چایخانه حضرت رضا(ع) در محل برگزاری نماز جمعه دانشگاه تهران برپا شد و عطر پرچم و حرم رضوی حال و هوای خاصی به فضا بخشید.
خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران در قسمت ورودی برادران و خواهران پرچم متبرک آقا علی بن موسی الرضا را قرار داده بودند و نمازگزاران را قبل از اقامه نماز جمعه به خاطرات حرم امام رضا(ع) و زیارت سوق می دادند. بعضی از مردم اشک ریزان و بعضی مبهوت پرچم و خادمان می شدند و با ذکر یا امام رضا(ع) به محل اقامه نماز رهسپار می شدند.

خادمیاران رضوی در چایخانه با شربت خنک از آحاد مردم پذیرایی می کردند و نواهای امام رضایی در فضا طنین انداز بود.

نماز دشمن شکن این هفته توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد اقامه شد، این در حالی بود که محیط نمازگزاران و ستون های محفل از پرچم های با ذکر امام رضا(ع) مزین شده بود.

امام جمعه موقت تهران در ابتدای سخنان خود، دهه کرامت و ولادت بی بی خانم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آقا علی ابن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت و بعد از آن به خطبه نماز جمعه پرداخت.

در حاشیه این مراسم، چایخانه حضرت رضا(ع)، میزهای خدمت رسانی کانون های تعلیم و تربیت، زیارت، حقوقی، پذیرش ، زیارت اولی... به همت خادمیاران رضوی به منظورخدمت رسانی به مردم و نماز گزاران برپا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

امیدآفرینی، گفت‌وگو و پاسخگویی به سؤالات نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
تولیت آستان قدس رضوی گفت‌وگو با مردم، پاسخگویی به سؤالات جوانان و تزریق امید به جامعه را از رسالت‌های مهم ائمه جماعات…

تلویزیون اینترنتی