پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

سفیران عشق با خانواده های شهدا در بخش مرکزی دشتستان دیدار کردند

به مناسبت دهه کرامت، سفیران عشق با پرچم متبرک رضوی با خانواده شهدا در روستای چاهخانی واقع در بخش مرکزی دشتستان دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوزاز بوشهر، خانوادهای شهدا با شنیدن صلوات خاصه از صدای دلنواز خدام رضوی ، دل‌ها را راهی حرم سلطان عشق نمودند و به پنجره فولادش گره زدند.

حجت الاسلام فاطمی ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به خانواده های شهیدان بزرگوار، برای خانواده معزز و صبور، رحمت و غفران واسعه الهی را آرزو کرد.

روحانی کاروان زیرسایه خورشید خاطرنشان کرد: شهدا مظهر اهداف متعالی هستند و مادران شهدا باید با تاسی از شهدای کربلا و حضرت زينب(س)، که بزرگ‌ترين و زيباترين صبر را در برابر مصائب و مشکلات در واقعه عاشورا به نمايش گذاشت، الگو بگيرند و با صبر و بردباری همه مصيبت‏‌ها و گرفتاري‌ها را در راه خدا آسان و زيبا بشمارند.

دراین دیدار خادمان آستان قدس رضوی هدایای متبرک علی‌بن موسی الرضا(ع) را به خانواده شهدا اهدا کردند.

شهيد خدارحم بهبهاني سال ها مفقودالاثر و تك فرزند خانواده بود. وی از اخلاق و رفتار خوبي برخوردار بود و به تمامي آشنايان سر مي زد. نمازهاي خود را هميشه سر وقت مي خواند و سرانجام درجزیزه مجنون به فیض شهادت رسید.

شهید ناوبان سوم برق؛ مهدی رازی نیز از شهدای ناوچه کنارک بود که بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به فیض شهادت رسید.

وی مشغول انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آب های جاسک و چابهاربود که شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و 19 تن از دریادلان نیروی دریایی ناوچه کنارک به فیض شهادت نائل آمدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی