پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۹

آمادگی کامل 19 پایگاه فوریت‌های پزشکی در میلاد حضرت رضا(ع) در حرم رضوی

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل 19 پایگاه فوریت‌های پزشکی در آستانه میلاد حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

دکتر سیدسعید سعیدی شهری در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این مؤسسه با توجه به حضور پرشور زائران و مجاوران در شب و روز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) در صحن و سرای رضوی، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی این آستان ملکوتی را که از آغاز دهه کرامت به 10 پایگاه افزایش یافته بود، به 19 پایگاه ثابت و سیار ارتقا خواهد داد.  
وی با تأکید بر فعال‌سازی پایگاه مرکزی فرماندهی تیم درمان حرم مطهر در پایگاه فوریت‌های پزشکی صحن جمهوری اسلامی گفت: تیم‌های کامل درمانی اعم از پزشک و پرستار همراه با تجهیزات کامل، علاوه‌بر حضور در دارالشفای امام(ع) و پایگاه صحن امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر، در دو پایگاه باب الرضا(ع) و صحن جمهوری نیز مستقر خواهند شد. 
سعیدی شهری همچنین با اشاره به نصب فضای موقت خدمات‌رسانی در مقابل پایگاه باب الرضا(ع) توسط مدیریت رفاه زائران حرم مطهر رضوی افزود: علاوه‌بر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی، در مجموع بیش از 100 نیروی درمانی اورژانس 115 و خادمان سلامت برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران اورژانسی زائر و مجاور  در این پایگاه‌ها مشارکت خواهند داشت.
 

استقرار 2 اتوبوس آمبولانس در جوار حرم 
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به آمادگی 12 آمبولانس و 4 موتورلانس در این ایام در اماکن متبرکه رضوی و حریم حرم مطهر گفت: علاوه‌براین، در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران اورژانسی در ایام پربرکت میلاد حضرت رضا(ع)، 2 اتوبوس آمبولانس نیز در مسیر بازار و خیابان طبرسی در جوار بارگاه ملکوتی رضوی مستقر خواهد شد.
 

فعالیت 24 ساعته رادیولوژی دارالشفا
وی بیان کرد: دارالشفای امام(ع) واقع در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر با تقویت نیرو در بخش‌های مختلف به ویژه خدمات پرستاری و پزشکان عمومی در شب و روز ولادت حضرت رضا(ع) آماده ارائه خدمات درمانی به عموم بیماران داخلی و خارجی است. 
سعیدی شهری افزود: بخش رادیولوژی دارالشفای امام(ع) نیز با رویکرد ارتقای خدمات درمانی به بیماران به ویژه بیماران اورژانسی در روزهای نهم و دهم خردادماه به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد داشت. 
 

اعزام بیماران به بیمارستان در صورت نیاز
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: بیماران اورژانسی در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی در ایام میلاد حضرت رضا(ع)، با استفاده از آمبولانس‌های این مؤسسه و اورژانس 115 به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اعزام می‌شوند. 
وی تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ ارائه‌ خدمات به بیماران اورژانسی در اماکن متبرکه رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی